Veronika Mudrová

PROSÍM VŠECHNY PRÁCE POSÍLAT NA MUDROVA@ZSAMSPERNAREC.CZ

ÚKOL PRO 6.,7.,8.,9. TŘÍDU

JAK NA PROJEKT 2.POLOLETÍ ?

V druhém pololetí budete známkováni podle zvládnutí zadaného tématu. Nebude to rozhodně žádná „rychlovka“ a ráda bych, aby k úkolu všichni přistupovali zodpovědně. 

 

7.třída která nemá momentálně informatiku projekt zpracuje více výtvarně ( uděláte například nástěnku na dané téma s ilustracemi a popisem) čím propracovanější téma bude tím lépe pro vás.

 

6. a 8. třída bude téma zpracovávat jako volný slohový útvar napsaný v PC s konkrétními parametry – 

použij NADPISY, velikost písma 12, font bezpatkový, alespoň 3 barvy v textu, použij podtržení

plus vlastní ilustrace k tématu 

VŠE BUDE CELEK, KTERÝ K SOBĚ BUDE „PASOVAT“

 

9.třída téma zpracuje libovolně, samozřejmě za použití nějaké výtvarné techniky doplněné textem o daném tématu.

 

  • Tento úkol je do 31.5.2021, bude odevzdán v kompletní hotové verzi. Dle situace osobně nebo distančně. Tato práce by měla částečně simulovat učební materiál, taková brožurka/nástěnka/ plakát o daném tématu. Měla bych jako nezaujatý pozorovatel, člověk, který vůbec nic netuší o tématu, z vaší práce zjistit vše podstatné plus pár zajímavostí. Například tak, jak je téma často popsáno v encyklopedii.

Samozřejmě ve chvíli, kdy si nebudete vědět rady JSEM TADY A MŮŽETE SE OZVAT !!!

Myslete na to, že je to PROJEKT, ve škole byste na něm pracovali celé pololetí a každou výtvarku či informatiku dodělávali, vylepšovali- omezeni 45 minutami. Doma jste ve výhodě s časem, ale také v nevýhodě s prokrastinací, pracujte tedy na daném tématu systematicky a postupně. Bylo by fajn, kdyby z vašich výtvorů mohl opravdu vzniknout naučný koutek o umělcích na chodbě. Vaší fantazii se meze nekladou, jak píši výše – brožurka, nástěnka, plakát, veliký rozevírací plakát, leporelo, skládačka která se může postupně rozkládat a vždy uvidím něco jiného… je toho mnoho. Od vás kteří  máte výtvarku očekávám téma více výtvarně zpracované. Od vás co máte výtvarku i informatiku, očekávám i právě nějaké texty vhodně upravené v počítači, volný slohový útvar je opravdu cokoliv co si vyberete. 🙂 

Těším se na vaše výtvory!!!

 

KAŽDÁ TŘÍDA MÁ NA VÝBĚR ZE SVÝCH TÉMAT A KAŽDÝ ZE TŘÍDY BUDE MÍT JINÉ NEŽ DRUHÝ. Kdo si dřív napíše o téma toho je-ideálně napište tedy tři od toho co chcete nejvíc po to nejméně. Počkejte až vám téma potvrdím a posléze můžete začít pracovat.

VAROVÁNÍ: Rozhodně nečekejte, že budu stejně jako v prvním pololetí tolerovat to, že mi práci neodešlete, zkopírujete ji od sebe navzájem či od někoho z internetu. Chci vidět vaše vlastní výtvory. Také budu průběžně kontrolovat, že na práci děláte a proto si ji nenechávejte na poslední chvíli (nehledě na to, že to na ni bude vidět). Sledujte stránky alespoň jednou týdně. Když vás vyšlu na online akci mimo naši instituci, ZÚČASTNÍTE SE JÍ a pošlete mi to, co po vás v souvislosti s tou konkrétní akcí chci.

VĚŘTE, ŽE I KDYŽ VÁM SEM TAM NĚCO PROJDE- NEZNAMENÁ TO, ŽE VÁM TO PROŠLO NA ZÁKLADĚ MOJÍ NEVĚDOMOSTI, ALE  NAOPAK … BUĎTE K SOBĚ ZODPOVĚDNÍ A NEOBELHÁVEJTE SAMI SEBE. DĚKUJI

 

Zde vyber téma a napiš do formuláře níže

Témata pro 6.třídu 

Témata pro 7.třídu 

 

 

Témata pro 8.třídu 

 

Témata pro 9.třídu 

Albrecht Dürer 

Banksy 

Amedeo Modigliani 

Karel Saudek

DOBROVOLNÉ ÚKOLY

Tyto úkoly nemusíte povinně udělat ale budu velmi ráda, když si je vyzkoušíte a pošlete mi je. K úkolům se dostanete kliknutím na „akademika“

Sdílet příspěvek:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email